otrdiena, 2011. gada 15. februāris

Papīra trakums

Parasti darbadienas es pavadu sēdot māsas dzīvoklī, adot un gaidot bērnus no skolas. Nu bērni ir apslimuši, mēs esam mājās, bērni ārstējas, bet es... pēkšņi man ir neierobežota pieeja pie interneta :D Un, kā jau tas ir vispārzināms, māju vienmēr var sakārtot kaut kad vēlāk... :D

Tātad, nokļuvu es blogā http://makingbookswithchildren.blogspot.com/. Krieviski sakot - nu i vsjo! Atcerējos skolas laikus, kad kaut kādā pulciņā taisījām blociņus... Es toreiz ilgi taisīju visādus papīra niekus.... Vispār papīrs arī ir mana aizraušanās, man ir vājība uz kladēm, pildspalvām, blociņiem un tamlīdzīgām rakstāmlietām.... Tā mani pārņēma papīra trakums.... Tajā blogā ir viskautkas interesants! Milzums ideju! Es vēl neesmu izpētījusi visu, tā ka interesantākais vēl ir priekšā! :)

Tā nu mana papīra trakuma iesākums bildēs!

Sāku ar blociņu vakar vakarā. Principā arī reciklēts darbs, jo tika izmantots dāvanu papīra pāri palikušais mazais gabaliņš un vecs kartona gabals.

Lielums - viena ceturtā daļa no A4 papīra lapas.

Taureņi man šobrīd ir topā..... Meitai arī. Tāpēc uzdāvināju viņai. :)

Dēls, kurš ir liels Rīgas Dinamo fans, vajadzēja lielu bloku, kur ''pierakstīt spēļu rezultātus'' . Lūdzu, dēls, nav grūti!


Es sarkanās krāsas vietā būtu izvēlējusies citas krāsas malu, bet klientam vienmēr taisnība! :)


Skats no aizmugures. Bilde - arī dēla izvēlēta.

Taču vislielākais prieks ir par manu trešo - vislielāko darbu. Doma par šādu grāmatiņu man radās apmēram vienos naktī. Tātad - internetā ir atrodami visādi mazi, pamācoši stāstiņi. Tā nu es Wordā šos stāstiņus saliku uz lapām, pievienoju attēlus, izlaboju kļūdas un izprintēju. Sanāca 21 lapa. No kartona izgatavoju aizmugures vāku, aplīmēju ar papīru no dāvanu maisiņa, izprintēju arī nosaukumu un sasēju ar atlasa lenti. Tas arī viss. Ā, nu jā, tikai pēc tam apķēros, ka aizmirsu norādīt autoru - internetu :)


Nosaukums atnāca pats! :) Priecājos, ka varēju atkārtot datorkursos iegūtās iemaņas.


Darbs pie datora aizņēma apmēram 4 stundas.....

Tāds nu ir mans pēdējo 24 stundu laikā paveiktais darbs ! Bet, ja godīgi, rokas bieži netika līdzi manai galvai :D:D:D

***********************************************

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru