svētdiena, 2012. gada 19. februāris

Koptamborēšana

Linda ir uzsākusi jauku koptamborēšanas tradīciju dienās, kad tauta pauž savu viedokli. Šoreiz es arī nolēmu piedalīties. :) Plāni man bija lieli kā Napoleonam. :) Tas vien parasti norāda uz to, ka čiks vien iznāks.

Ramona savā blogā atrāda tamborējumus bavāriešu tehnikā, kas mani vienmēr ir valdzinājuši. Pēc viņas blogā ieliktās atsauces izprintēju how to do jau pirms vairākām dienām. Kad pienāca sestdiena, sapratu, ka varēšu tamborēt vien pēc vakarinām. No rīta došanās uz iecirkni, pa dienu mājas darbi, kamēr vīri garāžā nodarbojās ar savu hobiju. :) Vakariņas bija gatavas, taču vīrs kā nenāca, tā nenāca.  Kamēr es gaidīju, iesāku tamborēt. Pēc stundas es sapratu, ka viss garām. Tehnisko rakstu nesaprotu, jo tas ir angļu valodā, dzija nepatīk un vispār..... Izārdīju. Deviņos atnāca vīrs un teica, ka esam uzaicināti uz vakariņām ārpus mājas. Desmitos okupējām LuLū picēriju. Kad visi astoņi bijām paēduši, padzēruši un atgriezušies mājās, es ķēros pie tamborēšanas otrreiz. Ar citu dziju un pilnīgā klusumā, jo visi gulēja. Šoreiz es par 99 % esmu pārliecināta, ka sapratu visu. Tikai atrādīt gandrīz nav ko, jo pa divām stundām neko dižu neizdarīju. :)


Secinājums.

Ideja par koptamborēšanu man patīk. Paldies Lindai par šādu tradīciju. Arī bavāriešu tamborēšanas tehnika man patīk. Iespējams, ka tieši šo tehniku es izvēlēsos savai lielajai segai, ko es vēlos tamborēt kaut kad nākotnē, kad būšu noadījusi parādus un pabeigusi iesāktos darbus. Lai nebūtu jāārda laukā vakardien iesāktais paraudziņš, droši vien taps spilventiņš :)

Lai jauka nedēļa!

**************************************

6 komentāri:

  1. Skaisti!
    Ramona ir iedvesmojusi arī citas kop-tamborētājas ar šo tehniku! :)
    Paldies par dalību!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti skaisti, man arī gribas šito izmēģināt,bet vienmēr bail, ka nesanāks!Un galvenais jau tā sajuta, ka piedalies!Spilvens būs skaists!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad tamborēsi, redzēsi, ka tas ir vienkārši darāms :)

      Dzēst
  3. Ļoti skaisti, man ar jau gribās izmēģināt to bavāriešu tehniku.

    AtbildētDzēst