otrdiena, 2015. gada 29. decembris

Jauns adīklis

Pagājušajā naktī, pieskatot slimu bērnu, skatījos seriālu Lepnums un aizspriedumi (1995) un iesāku jaunu adīkli.



Bieži negadās, ka vīrs man lūdz kaut ko noadīt viņam. Taču viņš man šogad sagādāja fantastisku Ziemassvētku dāvanu.

Pirmssvētku sestdienā mēs devāmies nokārtot dažas lietas. Izbraucām, šķiet ap kādiem 10, bērniem pateicām, ka būsim mājās pēc dažām stundām. Ap to brīdi, kad viss jau tā kā bija izdarīts, un mēs varētu doties mājās, vīrs man pavēstīja, ka mana Ziemassvētku dāvana no viņa būšot dzijas iegāde no Pāces vilnas fabrikas. Ja es tobrīd nebūtu sēdējusi pie mašīnas stūres, tad būtu palekusies no prieka. Zvanīju fabrikas saimniekam. Viņš pastāstīja, ka fabrika šodien esot ciet, bet Talsos starp veikaliem  Maxima XX un Cenuklubu esot viņu dzijas veikaliņš. Tā nu mēs devāmies turp. No sākuma vīrs izvēlējās dziju savai vestei (gaiši zila, vienkārtīga, jo diemžēl šīs krāsas divkārtīgās nebija). Kad dzija vestei bija jau nolikta uz letes, atskanēja šie brīnišķīgie vārdi - ņem, ko gribi! ... āāāā....

Kaut ko es izvēlējos, bet diemžēl nekādas diži lielās izvēles manai gaumei nebija. Pārdevējas pastāstīja, ka tagad viss esot izpirkts (loģiski!). Ja gribot lielu izvēli, tad esot jābrauc uz fabriku pavasarī. Tā nu es braukšu ar'! Un cerams, ka jau nākošā pavasarī! Jo man ceļgalos iemetas dīvains vājums, kad es atceros krāsaino dziju grēdas pāces vilnas fabrikas noliktavā!....

Atpakaļceļā uz mājām iebraucām Tukumā, kur atradām foršu veikalu blakus Maximai XX. Neatceros nosaukumu, šķiet, ''Māja un dārzs'' vai arī ''Mājai un dārzam''. No turienes arī tukšām rokām neiznācām. Rezultātā bijām mājās vien ap 21:00. Kāda fantastiska diena, pateicoties manam vīram! Bērni atpūtās no mums, mēs no bērniem (tas ir viņu teiktais, ne manējais!) un es papildināju dziju krājumus! Fooorši!

Tā nu pagājušājā naktī, kad es sapratu, ka gulēšana nesanāks, ņēmu gaiši zilo dziju un tinu kamolos. Starp citu, varbūt kāda adatu māsa zina, kur var nopirkt tītavas? Parakņājos internetā, bet neko prātīgu neatradu. Satinu dziju 2 kārtās, jo adīt vienkārtīgo man gauži negribējās. Līdz 5:00 no rīta biju tikusi tik tālu, cik redzams foto.

Jā, man ir citi iesākti adīkļi, bet šis ir prioritārs! :) Un seriālam es noskatījos visas 6 sērijas. Šobrīd, kad rakstu, ir pusdivi naktī. Es tagad iešu gulēt un sapņošu par krāsainu dziju!

P.S. Ziema atnāca, kamēr es adīju pa nakti. Būtu es to zinājusi, būtu adījusi pirms Ziemassvētkiem :D

Veiksmīgu nedēļu!



3 komentāri:

  1. Labdien, es vēlos dalīties ar savu brīnišķīgo liecību Pēc tam, kad jau vairākus gadus bijāt attiecībās ar vīru, viņš izcēlās ar mani, es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija veltīgs, es gribēju viņu tik daudz, jo man bija mīlestība Viņam es lūdzu visu, es apsolīju, bet atteicās. Es paskaidroju savu problēmu savam draugam un viņa ierosināja, ka es drīzāk sazināšos ar pareizrakstības ritentiņu, kas varētu man palīdzēt izlikt burvestību, lai atgrieztu viņu, bet es esmu veids, kas nekad neticēja burvestībai, man nebija citas izvēles, kā to izmēģināt, es pa e-pastu nosūtīja pareizrakstības ritentiņu, un viņš man teica, ka nav problēmu, ka viss būs labi pirms trim dienām, ka mans ex atgriezīsies pie manis pirms trīs dienām, viņš lika burvestību un pārsteidzoši otrajā dienā, tas bija ap plkst. Mans ex sauc mani, es biju tik pārsteigts, es atbildēju uz zvanu un viss, ko viņš teica, bija, ka viņš bija tik žēl par visu, kas noticis, ka viņš gribēja, lai es atgrieztos pie viņa, ka viņš mani ļoti mīl. Es biju tik laimīgs un devos pie viņa, ka mēs atkal dzīvojām kopā kopā. Kopš tā laika es esmu solījis, ka ikvienam, kam es zinu, ka viņiem ir attiecības problēma, es varētu palīdzēt šai personai, nosūtot viņu vienīgajam reālajam un spēcīgajam pareizrakstības ritentam, kurš man palīdzēja ar savu problēmu. e-pasts: babawalewiseman01@gmail.com varat viņam nosūtīt e-pastu, ja jums ir nepieciešama viņa palīdzība jūsu attiecībās vai citā lietā.

    Mīlestības burvestības
    Nopelniet labu naudu vai laimē loteriju.
    Panākt panākumus biznesā.
    Garīgās problēmas.
    Win tiesu.
    Meklējiet savu dzīves partneri.
    Iegūstiet labi apmaksātu darbu.
    Iegūstiet kontroli pār savu laulību.
    Saņemiet priekšrocības un gūstiet pievilcību no cilvēkiem.
    Atgūstiet zaudēto naudu.
    Dziedē jūs par visām slimībām. gan ārstējami, gan neārstējami.
    Atrisiniet grūtniecības problēmas un svētī jūs ar bērniem utt.

    Sazinieties ar šo lielisko cilvēku, ja jums ir kādas problēmas ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Paldies vēlāk

    AtbildētDzēst
  2. Katru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar Dr.Obodo via
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    AtbildētDzēst
  3. PALDIES DR ISIKOLO (https://isikolotemple.com), kas NĀC MANĀ GLĀBJĀ MANĀS Ļaunākajās mirkļos.
    Mans vīrs un es pēdējos 6 mēnešus esam cīnījušies ar laulības problēmām, un es maz nezināju, ka mūsu jebkad radušos problēmu pamatā ir ģimene. Problēmas saasinājās, un viņš galu galā pārcēlās no mājas. Es biju viena ar savu meitu un dzīve bija nožēlojama bez viņa man blakus. Es darīju visu iespējamo, lai izbeigtu problēmas, bet bez rezultātiem. Tāpēc man bija jāmeklē palīdzība, kā rezultātā es sazinājos ar DR ISIKOLO. Tāpat kā es vienmēr esmu vēlējies, viņš dzirdēja manu saucienu un nāca man palīgā. Viņš atrisināja problēmas, kas mums bija, un mēs ar vīru atgriezāmies kopā, un mani joprojām pārsteidz, kad 2 dienu laikā saņemu rezultātu, kā viņš solīja. Ja jums ir problēmas ar savu partneri, sazinieties ar viņu tūlīt, un viņš arī jūs nepievils, jo ir uzticams un uzticams. Jūs varat izlasīt atsauksmes un sazināties ar viņu viņa vietnē vai e-pastu viņam: isikolosolutionhome@gmail.com vai īsziņu, izmantojot WhatsApp: +2348133261196

    AtbildētDzēst