pirmdiena, 2011. gada 17. janvāris

Ja nav, tad nav!

Tā nu ir iegājies, ka svētdienas vakari ir manējie. Kādā ziņā? TV pieder man laika posmā no 21:00 līdz 23:00. Es šajā laikā skatos CSI pa TV6 un visbiežāk apvienoju to ar adīšanu. Vakar man bija liels kreņķis - nezināju, ko adīt. Bija vairāki iesākti darbi, un tie mani nomāca. Tā nu es savas divas stundas pavadīju ārdot..... :)

Es izārdīju:
  1. vesti - vismaz bija plānots, ka tā būs veste dzijas trūkuma dēļ. Tad es nopirku vēl dziju, sapratu, ka raksts ir pilnīgi garām.... arvienvārdsakot - nedēļas darbs kaķim zem astes....
  2. iesākto meitas kleitu - nu neadījās... jāizdomā savādāks modelis....
  3. Ziemassvētku trakumā iesākto (un pabeigto!) zeķi ar pīnēm valnīša vietā. Otras zeķes pīņu valnītis nesanāca tāds pats pat ceturtajā reizē - vai nu par šauru, vai nu par platu...
  4. un galu galā - arī tamborētos svārkus.... tur gan bija tikai kādi 15 cm, bet nu tamborēšana man kaut kā īsti neiet pie sirds, piedevām, ja pirmā sajūsma jau ir noplakusi.....
Tā nu pēc divu stundu ārdīšanas man vairs nav neviena pusratā pamesta darba, vismaz es neatceros, ka vēl kāds būtu.... Šodien sāku jaunu darbu no izārdītās vestes dzijas. Veste bija mans pēdējais darbiņš, un ar šo dziju es šobrīd gribu adīt. :) Kas tas būs, neteikšu. Ja sanāks - atrādīšu! :)

********************************

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru