ceturtdiena, 2010. gada 18. marts

Kaut kas sev...

Pirms pāris dienām atradu apmēram 5-7 gadus vecu kladi, kur biju pierakstījusi procesu, kā tapa darbiņi, un kur es biju uzzīmējusi, ko es gribu uzadīt. Protams, daļa zīmējumu jeb ideju tagad man vairs nepatīk, taču vienu ideju man tik ļoti sagribējās realizēt dzīvē, ka nevaru nociesties, kad redzēšu rezultātu.

Pirms divām dienām nopirku Maximā 3 gb 100 g fices ar violetu 100% akrilu, un, kolīdz pabeidzu dēla džemperi, ķēros pie akrila. Protams, es zinu, ka akrils nav labākais variants, bet es neko neesmu adījusi no tā tīrā veidā. Esmu lasījusi, ka akrils nesilda, ka akrils sviedrē, bet es tomēr mēģināšu. Galu galā, man ir tikai ideja, ko es gribētu, bet vēl nav īsti skaidrs, kas tur īsti sanāks. Tā ka ņemot vērā visus apstākļus, akrils šim eksperimentam ir labs diezgan.



















Ir pabeigts. Var apskatīt šeit.

***********************************************

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru