sestdiena, 2010. gada 13. februāris

Komplekts meitai
















Tas viss sākās ar to, ka es gribēju uzadīt meitai jaku. Jaka būtu dzeltenīga, apakšējā malā būtu ornžu ziedu ar zaļām lapām rinda....






















Kad sāku adīt, sapratu, ka ziedi man nesanāks. Nepatika, kā izskatījās. Tad nolēmu, ka adīšu vienkārši jaku trijās krāsās. Mugura jau bija noadīta, adīju priekšu un sapratu, ka tā būs veste. :D Kad tā bija gatava, no atlikušās dzijas nolēmu uzadīt svārkus.

Raizes sagādāja svārku apakšējā mala. Es biju domājusi to aptamborēt, bet mala vienalga ritinājās uz augšu. Iedevu meitai uzmērīt. Viņa aši pārģērbās, pavirpuļoja pa istabu, pieskrēja man klāt un jautāja:''Tu zini, kas man šajos svārkos patīk visvairāk? Tas, ka mala ritinās uz augšu!!!'' :) Tā nu jautājums par svārku apakšējās malas apdari ''atkrita'' pats par sevi :)









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru