svētdiena, 2016. gada 7. augusts

Pāces vilnas fabrikas dzija

Es nevaru pateikt kāpēc, bet Pāces dzija ar katru gadu man patīk aizvien vairāk un vairāk. Turklāt nav tā, ka es adu un adu, un tāpēc ir tādas simpātijas. No Pāces dzijas man pabeigti ir 2 darbi un divi ir procesā. Man patīk arī tas, kā Pāces vilnas fabrikas saimnieki strādā. Laikam nemāku īsti noformulēt, bet fakts, ka Latvijā ir latvieši, kuri strādā Latvijai ar latviešu produktiem, liek manai sirdij iesilt. Pāces fabrikā biju laikam 2012.g rudenī kopā ar vīru. Un biju šogad, par ko arī stāsts. :)

Līdz šim savu radu un draugu pulkā es nebiju atradusi nevienu, kurai adīšana patiktu ĻOTI. Nu tik ļoti, ka gribētos pirkt dzijas nenoskārstai (un arī konkrētai) vajadzībai vai arī adīt visu nakti (dažreiz, jo tu vienkārši NEVARI apstāties). Pavisam negaidīti pagājušajā ziemā es atradu tādu sievieti - manu kolēģi. Mēs runājām par dziju, par adīšanu un, protams, par Pāces fabriku. Izrādās, ka viņa arī jau sen grib tur aizbraukt. Tā nu mēs pavasarī jau laicīgi sarunājām fabrikā konkrētu dienu maija otrajā pusē, kad mēs dosimies turp.

Uz to brīdi man no Pāces dzijas mājās vairs daudz nekā nebija. Bija pāris fices no pirmā brauciena uz fabriku.



Un vīra Ziemassvētku dāvana.


Norunātajā dienā ar kolēģi devāmies uz Pāci. Mūs izvadāja pa fabriku laipna kundze, kura pastāstīja un parādīja, kā tas viss darbojas. Mašīnas bija izslēgtas, jo tā bija brīvdiena. Gājiens noslēdzās dzijas noliktavā, kur mēs zaudējām prātu. :D Vienīgais, kas mani atturēja piebāzt pilnu mašīnu ar dziju, bija skaidras naudas daudzums, kas bija paņemts līdzi. :D Kolēģei bija tāpat.

Es jau vairākus gadus ļoti gribu segu varavīksnes krāsās. Man nav tai ne konkrēta pielietojuma mērķa, ne arī tādas īstas vajadzības, bet es to segu gribu tik un tā. Tā nu es nopirku 11 krāsās dziju segai. Attēlā ir 15 toņi. Jūlija sākumā es braucu uz to pusi. Iebraucu Dundagā, lai paskatītos, ko viņi pārdod veikaliņā, kas atrodas pretī Dundagas krokodilam. Sagadījās tā, ka tajā brīdī, kad es devos uz veikalu no vienas puses, no otras puses nāca kāda kundze, kura slēdza vaļā veikalu. Izrādās, ka veikals todien nestrādāja, bet pēc kādu ekskursantu vēlmes viņa savā atvaļinājuma laikā nāca uz veikalu. Ja reiz man tā paveicās, ka es trāpījos pareizā vietā un pareizā laikā, tad es nopirku vēl 4 fices segai. :)



Fabrikā vēl es nopirku šo nekrāsoto pelēko dziju. Melno es nopirku Zāļu tirdziņā Vecrīgā. Melnā ir aitas vilna ar alpaku.



Arvienvārdsakot - mana guļamistaba joprojām nedaudz smird pēc aitas. Jo es dziju glabāju pie gultas. Nē, man nav bail, ka to nozags. :D Vienkārši pagaidām citur nav kur nolikt. Bet vīrs neko nav teicis. Vai nu viņš nejūt, vai arī ir samierinājies, :) Viņš joprojām gaida džemperi, kuru es sāku adīt Ziemassvētkos. :) Daudz vairs nav atlicis...


Saulainu nedēļu! :)

6 komentāri:

  1. aaa... cik kārdinošs ieraksts.... Man arī dzija stāv guļamistabā un kastēs.. un man tas beidzot apnika, jo tie nav nekādi dārgumi, bet visādi akrili, plus mīnus, kā arī visādi štrunti :)) Tad nu es vienkārši ņemu un likvidēju tās kastes, vienkārši tamborēju ārā parastā segā.. bez jēgas, un nozīmes, vienkārši tās dzijas likvidēšānas nolūkos. Līdz kādai trešdaļai esmu tikusi... kurto smagumu likšu- nezinu, nu kaut vai satīties skatoties tv vai vakaros tēju dzerot.. centīšos kaut kad ierakstīt blogā ziņu...

    AtbildētDzēst
  2. Es vēlos dalīties ar savu brīnišķīgo liecību par to, kā es atgriezu savu vīru no manas dzīves, es vēlos pateikt cilvēkiem pasaulē, ka tiešsaistē ir īsta pareizrakstības ritma, un tā ir spēcīga un patiesa, Viņa vārds ir Baba Wale Wiseman, viņš palīdzēja es nesen atkal apvienoju savas attiecības ar manu vīru, kurš mani izgāja, kad es sazinājos ar Vissemanu, viņš man un manam vīram nodeva mīlestības burvestību, kurš teica, ka viņam nav nekāda sakara ar mani, kas mani sauc, un sāka mani lūgt. Ikvienam, kas lasa šo rakstu un kam nepieciešama palīdzība, Wiseman var piedāvāt arī jebkāda veida palīdzību, piemēram, laulības un attiecību atjaunošana, visu veidu slimību ārstēšana, tiesas lietas, grūtniecības burvestība, tagad mēs esam ļoti apmierināti ar mūsu pašu. Wiseman liek viņam saprast, cik daudz mēs mīlam un vajag viens otru. Šis cilvēks ir īsts un labs. Man bija vīrs atpakaļ! Tas bija kā brīnums! Nav mīlestības laulībā un mēs ļoti labi darām, mūsu mīlestības dzīvē. Sazinieties ar šo lielo cilvēku, ja jums ir kādas problēmas ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot e-pastu: babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    AtbildētDzēst
  3. Every day became a struggle when I found out about my husband’s affair. I couldn’t eat, sleep, work or do anything without thinking about it. Our marriage was on the brink of ending, I could feel it. I decided to try a love spell by Dr.Obodo after I found his details online and I started waiting to see the results.

    In less than a day, he totally changed his attitude towards me and stopped the affair the very same day.

    Thank you so so so so much Dr.Obodo. You’re amazing!!if you need help here
    E-mail : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234)815 542548-1

    AtbildētDzēst
  4. Sveiki visi, mani ir izkrāpuši tik daudzi uzņēmumi, kuri ir apgalvojuši, ka ir reāli aizdevēji, bet visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Kamēr mans draugs nav iepazīstinājis mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru sazinājos, un veiksmīgi ieguvu aizdevumu no viņiem tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    AtbildētDzēst
  5. Mani sauc Liliana N. Šī ir ļoti priecīga diena manā dzīvē, jo Dr.saguru man ir sniedzis palīdzību, palīdzot man atgūt bijušo vīru ar viņa burvju un mīlestības burvestību. Es biju precējusies 6 gadus, un tas bija tik šausmīgi, jo mans vīrs mani patiešām krāpa un vēlējās šķirties, bet, kad es uzgāju Dr.saguru e-pastu internetā par to, kā viņš ir palīdzējis tik daudziem cilvēkiem atgūt savu bijušo un palīdzēt sakārtot attiecības. un padarīt cilvēkus laimīgus savās attiecībās. Es viņam izskaidroju savu situāciju un tad meklēju viņa palīdzību, bet man par pārsteigumu viņš man teica, ka viņš man palīdzēs ar manu lietu, un tagad es svinu, jo mans vīrs ir pilnībā mainījies uz neatgriešanos. Viņš vienmēr vēlas būt man blakus un neko nevar izdarīt bez manas dāvanas. Es patiešām izbaudu savu laulību, cik lieliski svētki. Es turpināšu liecināt internetā, jo Dr.saguru patiešām ir īsts burvestības zinātājs. VAI JUMS NEPIECIEŠAMS PALĪDZĪBA, TAD SAZINIETIES AR ĀRSTU SAGURU TAGAD PA E-PASTA: drsagurusolutions@gmail.com vai whatsapp +2349037545183 Viņš ir vienīgā atbilde uz jūsu problēmu un liek jums justies laimīgām attiecībās. un ir arī ideāls
    1 Mīlestības burvestība
    2 WIN EX ATPAKAĻ
    3 Dzemdes AUGS
    4 BAROTĪBAS VEICINĀŠANA
    5 AIZSARDZĪBA PRET BAROTĪBU
    6 BIZNESA APburtība
    7 LABA DARBA BORSTĀCIJA
    8 LOTERIJAS BORSTĀCIJA un TIESAS LIETAS BORSTĪBA

    AtbildētDzēst
  6. Laba diena katram! Es vēlos izmantot šo mediju, lai pastāstītu jums par godīgu aizdevuma uzņēmumu, kas man palīdzēja saņemt komerciālu aizdevumu ar saprotamiem noteikumiem. viņi piedāvā visu veidu aizdevumus.
    Saziņas e-pasts: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447300508785

    AtbildētDzēst