svētdiena, 2014. gada 19. oktobris

Reanimācija

Pēdējā laikā (kopš janvāra beigām :) ) esmu normāla izmēra datoru nomainījusi uz planšetdatoru. Planšetdators būtībā ir ļoti ērts lietošanā gandrīz visās lietās. Gandrīz, jo vismaz man ir ļoti neērts rakstīšanā - jebkādā. Nerakstu komentārus, vēstules, nerakstu neko, izņemot gūgles tantes meklētāju. Esmu izkritusi no draugiem, citām sociālām vietnēm tieši šī iemesla dēļ. Toties esmu atklājusi, ka youtube.com ir atrodami ne tikai mūzikas video :)

Es samērā regulāri apskatos blogu, lai palasītu, ko raksta citi. Nav paslīdējis garām fakts, ka ne visos blogos norit aktīva darbība. Daži ir tādi paši kā manējie - komas stāvoklī. Komai seko reanimācija, kura beidzas vai nu ar dzīvības pazīmju atgriešanos, vai nu ar ... paši saprotat...

Man ļoti negribas blogu slēgt. Kaut kādā veidā tas ir daļa no manis, kaut arī komas stāvoklī....

Kamēr šis jautājums ir atvērts, pastāstīšu, kas ir noticis šajā laikā. :)

Adīšana. Pēdējais ieraksts par adīšanu bija svinīgā apņemšanās. Tad nu atskaitos.

Nr.1. Zeķes. Pabeidzu un nēsāju. Esmu ļoti apmierināta. Vieglas, ērtas, nekož. Kaut kur ir arī bilde, ja atradīšu, vēlāk ielikšu.
Nr.2. Pēc fotografēšanas turpināju adīt, taču pēc tam izārdīju. Atjaunots netiks.
Nr.3. Violetais sapnis. Nekas nav mainījies. Tiek apdomāts turpmākais liktenis. 70% iespējamība, ka turpināšu.
Nr.4. Varavīksne. Nekas nav mainījies.
Nr.5. Nezinu, kur esmu nolikusi. Nevaru atrast. Kad atradīšu, vai nu izārdīšu, vai arī tiks lietots kā šalle.
Nr.6. Arī nekas nav mainījies. 

FlyLady.
Tā sistēma patiešām darbojas. Viss notiek. Mājās krāmu kļūst mazāk, vietas vairāk, taču vēl daudz darāmā, lai sasniegtu sapni. :)

Darbdienas man ir kā vāveres ritenis. Darbs - mājas- darbs- mājas. Agrāk sestdienas man bija mājas uzkopšanas dienas, bet svētdiena - it kā atpūtas, bet vairāk nepabeigto darbu diena. Tagad, ar FlyLady, man māja visu laiku ir tādā stāvoklī, ka piektdienas vakarā man pietiek ar 2-3 stundām uzkopšanas, lai sestdiena un svētdiena man būtu BRĪVDIENAS vārda pilnā nozīmē.  Uzkopšana vienreiz nedēļā, kas aizņem vien 2-3 stundas? Ja man kāds to teiktu pirms gada, es teiktu, ka manā mājā tas nav iespējams. Bet redz' - ir! Tā ir tāda kaifīga sajūta, kad pamostos sestdien no rīta un saprotu - māja NAV JĀKĀRTO! Heh! :)

Īstenībā FlyLady māca, ka tad, kad māja būs atbrīvota no krāmiem, būs ne tikai tīrāka māja, bet arī parādīsies vairāk brīva laika. Šis laiks man jau sāk parādīties (sestdienas!), tagad ir jāsāk pamazām noteikt prioritātes, kur un kā šo laiku pavadīt. Sāku atcerēties, ka kādreiz, kamēr man vēl nebija algota darba, man patika adīt :) lasīt grāmatas :)

Varbūt reanimācija būs veiksmīga? :)

Lai jauka nākošā nedēļa!
Uz drīzu tikšanos!


1 komentārs:

  1. Es arī biju sākusi nodarboties ar Fly Lady. It kā patika, liku pat kaut kadas atskaites, bet tad interese pazuda un viss beidzās :(

    AtbildētDzēst